31 augusti 2009

Städdag

Idag har jag och älskling varit effektiva och städat hela huset! Det behövdes kan jag lova;) Och det är alltid lika skönt när det är klart och allt är skinande rent:) Annars har dagen spenderats framför tvn och sett andra säsongen av Lipstick Jungle. Så himla bra är den:) Perfekt tjejserie ju;)

Är nyss hemkommen från ett besök hos grannarna som ska ha barn 10 veckor efter oss:) Mycket prat om bebis och annat blir det och det är alltid lika svårt att gå därifrån en vettig tid på kvällen. Tycker det är så himla svårt när man babblar på och man vet att dem ska upp och jobba tidigt. För det är så kul att ha någon i samma situation att prata av sig med så det är lätt att tiden bara rusar iväg!

Börjar kännas mindre roligt att bli större och större nu...Huden på magen är spänd och kliar, och hittade de första bristningarna idag också. Ganska fjantigt problem med tanke på vad det ger, men kan inte låta bli att känna mig som en stor val just nu och det är jobbigt att vänja sig vid den här nya kroppen. Missförstå mig inte, skulle göra allt för min älskade bebis! Det tar bara ett tag att smälta allt det nya som händer.

Nu tror jag att jag måste gå och fika:) Lägger upp en magbild i morgon.

Kram kram!


1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har även jag skaffat mig en sån här:P

www.ennuenblogg.blogspot.com