2 augusti 2009

Äspnäs, syster, jobba

Då är det inte länge kvar tills älskling kommer hem från jobbet och vi far mot Äspnäs! Känns rätt bra att få något vettigt att fylla dagarna med ändå:) men jobbigt att fara ifrån Henrik...
Tänkte iaf svänga ihop nån middag innan vi far. Kyckling och potatisgratäng:) Så det är nog bäst att jag börjar med det strax om jag ska hinna! Vad jag bloggat idag förresten! Är ju väldigt ovanligt för mig:P Beror nog på att bloggen ser bra mycket bättre ut nu. Ser fram emot att prata lite skit med syster och kanske träffa lite kompisar i Ström nu under veckan:) Känns som jag tappat ganska mycket kontakt som jag måste ta upp igen:) Frågan är nu om dem ens kommer känna igen mig nu med magen och extrakilon:P

Lägger ut lite bilder från när jag hälsade på syster sist:) Jag har en sån rolig kamera som fixar leenden:D Enjoy!




Inga kommentarer: