20 augusti 2009

Inte min dag

Surströmmingsfesten igår var jättetrevlig!:) Men som den enda nyktra där så blir det lite tröttsamt efter ett tag. Att fulla människor tappar hörseln gör det också rätt så olidligt att vistas i samma lokal:P Så vid 22 for vi hem, pappa och jag. Och kan ju säga att han fått nog av festandet han med, haha.

Idag däremot har jag varit astrött, inte alls på humör och varit förbannad på allt och inget! Vilket inte märks så mycket när man umgås med min syster som har ett värre humör än jag i princip varje dag;)

Håller på att somna nu där jag sitter, så ska ta mig ett bad och sova istället.

Jo, får ju inte glömma! Fick frågan igår om jag det är tvillingar jag ska ha när jag berättade att det var 10 veckor kvar... Jag stannar nog instängd i torpet under mitt täcke tills bebisen bestämmer sig för att komma ut!

Godnattkramar

2 kommentarer:

Erika sa...

hehe... men det kanske blir som dröm, att det är tvillingar!;P

Kram kära vän!

Emelie sa...

hihi, va trångt vi skulle få det i lilla torpet;)

Kramar!