22 augusti 2009

Lördag

I dag kom älskling hit och i morgon åker vi och marsvinen mina till Dal igen:) Men först ska vi hälsa på hos Henriks syster för Agnes fyller ett år i morgon! Tycker inte det va längesen hon va en liten liten bebis:)

Sista dagen på SCF Betongelement är iaf avklarad. Känns bra, men lite jobbigt. Hade ju varit skönt att få lite lön de sista månaderna;) Men nu ska jag fixa och dona tills bebisen kommer och försöka vila lite emellanåt också. Imorgon är det bara 9 veckor kvar;) Kan tyckas vara lång tid kvar, men jag tycker veckorna bara rusar iväg och jag är så nyfiken på vad det är för liten en därinne! Idag har det varit full gymnastik i magen och det tycker vi är jättebra:) Vi vill ju att du ska växa och bli stark<3

Nu ska jag gå och pussa på älskling!

Ha en bra lördagkväll allihopa!

Kram kram

Inga kommentarer: