14 augusti 2009

Fredag morgon

Ganska så otippat så somnade jag till filmen igår, redan halv elva:P Och efter 3 toabesök inatt för att bebis vill vara vaken när jag ska sova, så gav jag upp och lämnade sängen. Älskling vaknar nog inte på ett bra tag, honom mötte jag när jag skulle på toa första gången inatt vid 4:P Då gjorde han kväll.

Solen skiner iaf idag så jag och Bruno kanske tar oss en kort promenad:) Men han sover fortfarande han också. Sista jobbveckan börjar nu på måndag med och åker bussen till Äspnäs på söndag. Inte riktigt sant kanske...den stannar i Ramsele så jag hoppas att någon kan hämta mig där. Är ju en bit att gå annars:P

Hoppas att ni alla får en underbar fredag!

Kram kram

1 kommentar:

erika sa...

hehe.. det börjar bra om lillskrutten håller dig vaken redan nu;P ses till veckan:) massa kramar till dig kära vän:)