3 augusti 2009

Vem lurar jag?

Seriöst?! Trodde jag att det skulle vara kul att börja jobba igen? Kliva upp 05.45 och sitta på en otroligt obekväm kontorsstol hela dagen...näe, efter 10 minuter så hade jag kunnat fara hem igen och varit nöjd:P

Och snälla kan jag få ha mina drömmar ifred? Jag vill bara att det ska vara över, jag vill glömma det som var och inte behöva bli påmind om hur det kändes. De här nätterna jag sovit själv så har det inte känts så bra alla gånger och då blir jag hemsökt i sömnen dessutom...av ett spöke som haft stor påverkan på mig och som jag jobbat för ska försvinna. Men jag antar att det finns mycket kvar att jobba med än...kan t.ex. fortfarande ha svårt att bestämma saker helt själv och ta intiativ och det är väldigt jobbigt att hela tiden oroa sig för vad det ska ha för konsekvenser. Aja, det blir bättre och bättre.

Har börjat rita på några designer så smått igen:) Denna gång blir det påslakan till spjälsäng;) Så himla roligt och jag får dem precis som jag vill att de ska se ut!

Hoppas ni får en bra måndag!

Kramar

2 kommentarer:

Bananprinsessan sa...

Hej babe! Jag är fri för lunch tis,ons och tors ;) Plus tänkte fråga, kan du göra ngt roligt med hästprylar? Typ schabrak(?) och liknande? :) Kram

Emelie sa...

Hej! Men vad bra:) Kan vi ses i morgon kl 12? Det skulle jag kunna fixa tror jag;) Kram kram