19 augusti 2009

En helt vanlig onsdag

Jag har så tråkigt på mitt jobb just nu! Finns absolut inget att göra nu i eftermiddag och det får ju bara dagen att gå så långsamt. Ikväll så är det dessutom surströmmingsfest här, så kvällen blir dryg. Ska ju skjutsa hem en lagomt nykter pappa vid kvällens slut också;)

Igår var jag och Elina hurtiga:) Ja, Elina iaf. Innan vi gick långpromenaden så hade ju hon varit ute och sprungit! Sen så tog vi pappas bil och drog till Ström och hyrde lite film, Kenny Starfighter filmen fick det bli:) Men jag hann ju självklart somna efter en timme och missade slutet. Det jag hann se utav den var ju roligt iaf:P

Förstår inte riktigt vad det är för fel med mitt internet här på jobbet. På morgonen går det jättebra att komma in på Elinas blogg, men inte under lunchen:/ So weird...

Kram på er så länge!

Inga kommentarer: