11 augusti 2009

Oh, happy day...

Varning, gnällinlägg!

Dagen börjar med att jag kliver upp och går ut med Bruno, efter ha legat och vridit och vänt på mig hela natten för att slippa ha ont i min rygg. Hittar en fyrklöver precis innan jag går in och blir överlycklig:) Kanske blir det här en bra dag ändå!

De ringer från Telia och säger att tyvärr så måste vi gräva hit en kabel för att kunna få bredband...kostar minst 7000kr och vi hyr huset. Alltså så länge vi bor här så får vi nöja oss med mobilt bredband. Jippi!

Vi börjar att slå bort vår djungel på gården med röjsågen! Huvudet på den går sönder när halva gräsmattan är slagen...

Våran nya kamera, som är typ en månad gammal, badade i sjön förra veckan och objektivet är helt paj...

Nästa gång jag ser en fyrklöver så flyr jag fältet!

Halkbanan igår gick jättebra iaf:) Asroligt!

Blir ingen kram idag i slutet av detta inlägg. Min otur kanske smittar! Så ni får nöja er med en sån.

/


Inga kommentarer: