9 augusti 2009

Körsbär

Jag är tillbaka i Dal igen och körbären på vårt körsbärsträd är röda:) Fast jag törs dessvärre inte smaka:P Tänk om det ändå skulle råkas vara något annat läskigt bär:S Idag ska jag faktiskt inte göra någonting förutom att sitta ute i solen och läsa tills Henrik kommer hem. Då blir det klippa ner allt gräs i vår igenvuxna trädgård:) Kanske att jag kör lite med bilen också, men det gick så jävla dåligt igår så jag hade bara lust att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. Så vi får se, jag kanske har gett upp. För jag har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv och jag är så himla trött på att aldrig klara av någonting bra.

Jag går iaf in i v 29 idag:) Tycker att det bara går fortare och fortare nu när det börjar närma sig slutet. Lill*n är ganska så lugn därinne, så jag hoppas att han trivs bra:) Men till kvällen och natten är det full fart med vändningar och sparkar:)

Det har varit så skönt att få hälsa på syster också!:) Som vi skrattat:P Och nu har Elina också fått sett och känt hur lill*n rör sig därinne, så nu längtar vi ju bara efter att du ska komma ut såvi får träffa dig<3

Kramar

Inga kommentarer: