1 augusti 2009

Det gick ju riktigt bra!

Va så nervös igår morse så jag trodde jag skulle gå i bitar! Och när vi satte oss i bilen och trafikskoleläraren började förklara trafikljusen nere på stan så trodde jag att jag skulle svimma...seriöst, det var min värsta mardröm att behöva köra där... Men det gick bra! Han tyckte att jag verkade lugn(?!) och logisk när jag körde och började hänvisa mig ner mot de tvåfiliga rondellerna nere vid Max, ni kanske vet hur dem ser ut? Och det gick också bra:) Jag blev förvånad över mig själv att jag inte stressade upp mig:P Han visste ju att han inte skulle nämna det för mig i början av lektionen, för då hade det varit det enda som jag suttit och tänkt på:P

Sen for vi bort mot Arnäsvall och ut på en 100 väg. Jag har kört max 70 förut! Lite läskigt var det i början, men sen kändes det riktigt bra:D Inget jag behövde vara nervös över iaf;)

Älskling och jag for vidare till Barnens Hus sen och kollade på bilbarnstol till bebis:) Men det blir nog så att vi hyr ändå, eftersom syskon till krabaten kan dröja ett tag och då kanske det hunnit komma bättre stolar. Men det är ju ingen panik egentligen, för vi har redan en som går att använda om det skulle krisa:) men jag vill helst ha en stol med bas så man slipper dra bilbältet runt varje gång man ska in och ut ur bilen.

Idag är jag ensam igen och regnet vräker ner ute...så tråkigt! Jag fick dra Bruno ut i morse när han skulle ut och rastas:P och på väg hem sprang han mot dörren och sen in och la sig i sin bädd:) Får se om det blir nått uppehåll så vi kan gå en längre sväng sen. Annars ser det ut som det blir städning för mig idag, mindre roligt men det behövs:P

Magbild kommer upp senare idag;)

Kramar

Inga kommentarer: