30 juli 2009

Snart slut på semester...

...så på söndag åker jag till Ström igen för att jobba...och jag har tur som får skjuts av älskling så jag slipper åka bussen iaf:)

Är ensam igen idag...men solen skiner ute så jag ska försöka få någon färg på min bleka kropp iaf:P Vill göra det lite mysigare i huset också, men det är typ omöjligt! Så fort jag dammsugat så går Bruno runt och skakar på sig lite och det är hundhår överallt igen. Han tappar hår hela tiden så jag börjar tro att han får för dålig hundmat. Så det ska vi byta nu och se om det blir bättre:)

Imorgon har jag körlektion inne i Övik också. Jag är så jävla nervös ska ni veta! Det är stor skillnad på att köra här och i Strömsund. Hoppas och håller mina tummar att det ska gå bra iaf. Efter det ska jag och älskling fara till Barnens Hus och kolla bilbarnstol till bebisen:) Så får väl ha det i tankarna tills jag ska köra så det känns lite postitivt:P

Måste lägga upp en ny magbild också ju:) Ska försöka ta någon bild själv senare idag:)

Kram kram

3 kommentarer:

malin sa...

...Ett tips! man kan hyra bil barnstol på barnens hus oxå:)

Bananprinsessan sa...

hej du kan väl ringa när du e i ström? ha inga pengar på mobilen :/ kram

Emelie sa...

Malin: Kan man? Då ska jag kolla det:) Tack!;)

Sandra: Ska göra det;)