18 november 2010

Torsdag

Börjar vakna till efter ett par koppar kaffe. Min kropp verkar ha vant sig att vakna kl 8 nu och idag var lillan uppe redan 6.15... Inte förrän nu har jag tagit mig tiden och kokat några koppar (råkade paja älsklings nya bryggare:/) Känns inte som att det är så värt att bara koka åt sig själv, men det var väl behövt efter en promenad :) Blir nog en prommis senare i eftermiddag med.

Lillan fick sina sprutor igår. Kl 15 var vi hos doktorn för älskling hade visst jobbat så ivrigt att han glömt bort tiden och blev sen med att hämta oss. Men det gick bra ändå:) Lite gråt blev det allt och lite tussig är hon idag, så vi började morgonen med att mysa i soffan med välling och kolla på film. Massa pussar och kramar får man nu <3 Lilla mystrollet vårt!

Kvällen igår var så trevlig! Men jag tror att vi allihopa var lite trötta :p Kanske för att det inte serverades sötsaker till efterrätt? För då hade nog jag och Elina blivit så speedade att vi pratat nonstop;) Farligt med socker när vi är med! Men nästa helg så ska det inte gå någon nöd på det, för då ska det bakas inför advent! Längtar efter att få prova lite nya recept.

Nu ska jag pyssla vidare med lite julklappar (har faktiskt bara några kvar!) och skriva ner lite recept inför jul medans lillan sover :) Älskling kommer hem sent  för de är städkväll på jobbet. Mamma och dotterdag blir det idag <3

Inga kommentarer: