22 november 2010

Måndag igen

Brukar försöka vara postitv här i bloggen, så gott det går;) Men denna starten på veckan har inte varit bra... Jag behöver ju inte gå in på det närmre, men jag kan säga så här, Joline har endast sovit sammanlagt 50 minuter under hela dagen... från kl 7 i morse då alltså. Sen allt annat jag har tagit mig an har antingen runnit ut över hela köket eller gått sönder:/ Sådär ja, då var det ur världen!

Nu är det tänkt att jag och sambon ska måla en byrå. Låter inte alls lika lockande idag som när jag föreslog idéen igår. Men kläderna som ligger på hyllor lite här och var i sovrummet måste få något utrymme snarast. Ska ta mig tid att träna lite styrka också, mage och rumpa.

Bloggen är fortfarande under konstruktion just nu, försöker hitta tid att knåpa lite men det är inte alltid det går sitta längre stunder. Men den blir enkel den här gången utan en massa krusiduller.

Inga kommentarer: