2 november 2010

Inflyttade!

I söndags kväll flyttade vi in och allt har funkat bra:) Några element som krånglar bara men det är ingenting som påverkar värmen. Just nu sover Joline ute i vagnen och jag har iaf packat upp datorn så jag kan hålla kontakt med lite civilisation;) Fast det börjar faktiskt likna ett hem snart även fast hela vardagsrummet är fullt av kartonger än så länge! Man hinner inte alls så mycket när man har en liten som vill klättra på allt och hjälpa till;)

Vi har varit på långpromenad i minusgrader nu på morgonen, så fort solen går upp så vill lillskruttan slumra ett par timmar till. Uppe med tuppen kl 6 som vanligt varje morgon. Men inatt höll jag på att bli knäpp! Vi är ju kattägare numera och han ville absolut inte vara ute och jaga några möss i natt, utan sova mellan mig och Henrik. Inte riktigt så närgånget är särskilt mysigt tycker jag :P Gång på gång fick jag snällt putta ner honom på golvet igen. Tills Joline vaknade och det var dags att kliva upp och äta frukost. Hela dagen idag har han varit som ett plåster på mig också... t.om. på toa ska han med! Så Joline och Harry har jag i hälarna dagarna i enda;)

Nä, nu är det dags att jag gör någon nytta här hemma! För göra finns det massor :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag känner igen det där, men det går över när han känner sig mer hemma, första månaden hos mej så skulle han ligga i mitt ansikte och sova;) //Maja