8 november 2010

En snabb uppdatering

Tänkte slänga in ett inlägg så här innan läggdags. Det är fullt upp här och tid för datorn under dagen är knapp...

Idag har jag och Joline varit ute och åkt pulka på morgonen innan promenaden och på eftermiddagen har vi sorterat in kläder i garderober. Skönt att de är vikta och instoppade så att man hittar något igen. Självklart var Joline lika glad att få slänga runt dem i hela rummet:P
Nu ikväll skulle jag ha målat lager 2 på köksluckorna som älskling slipat, men det blev inget bra med spacklet så det dröjer till imorgon. Vill verkligen att det ska vara klart på torsdag! Mitt kök är ett enda kaos och ni kan ju tänka er hur roligt en (snart) 1 åring har åt att plocka ur de nedersta skåpen;)
Skulle ha lagt upp bilder här på bloggen också, men hittar inte kamerasladden som försvunnit någonstans i oredan. Orkar inte leta reda på den nu.

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig, godnatt!

Inga kommentarer: