31 december 2009

Året som gått!

Nu är det inte mycket kvar av 2009! Ett mycket speciellt år med graviditet, flytt ut på landet, förlovning och bli mamma för första gången:) Det viktigaste året i mitt liv helt klart! Och fler lär det bli, det här är ju bara början på äventyret;)

Vad jag önskar mig/ser fram emot till nästa år!

  • Att vi ska få vara friska!
  • Se hur lillan växer och lär sig nya saker
  • Ett jobb till mig & Henrik
  • Många fikastunder & barnvagnspromenader med Annica & bebisarna
  • Fortsätta med hönsaveln (har en tanke att tjäna lite pengar på dem också;))
  • Börja träna igen och få tillbaka musklerna
  • Bli färdig redovisningsekonom
Nu ska jag slänga ihop en nyårsmiddag för i eftermiddag kommer mamma & pappa och skålar in det nya året med oss! Lillan har fått på sig finklänningen, Henrik har skottat och inne eldar vi och har det varmt och skönt:) Nu ska bara jag fixa till mig lite också;)

Gott Nytt År allihopa!

Kram kram

Inga kommentarer: