8 december 2009

Promenad!

Är nyss hemkommen från en timmes promenad med lillan:) Nu sover hon sött i vagnen och jag kan blogga med båda händerna;) Man blir som helt till sig när man har tid över när Joline sover eller Henrik matar. Ska jag diska? dammsuga? duscha? Haha! Aldrig hade jag kunnat tro att diska eller städa skulle kännas som lite fritid:P När jag ammar så sitter jag ju oftast framför datorn så då blir det inte att man rör sig så mycket.

Så nu har jag diskat, tänt upp i kaminen och tagit fram middag! Hängt en tvätt har jag också hunnit med. Så med gott samvete sitter jag här med en kopp glögg och en lussebulle och tar det lugnt:) Henrik är ute i hönshuset och sliter med isoleringen, så det är verkligen bara jag.

Tänkte fixa ny design här på bloggen också! Är så less på den här nu...headern går ju inte att ändra, och den är så himla trist! Vill ju ha lite personligare:) Kanske med mina bilder längst upp;) Får se vad jag kan åstadkomma senare. Annars får ju vem som helst, frivillig, ta sig an och göra något snyggt om någon vill det;) Ändring ska det bli iaf!

Till helgen åker vi till Äspnäs och hälsar på igen:) Då ska jag få pussa lite på Brunis äntligen! Har verkligen saknat doften av häst<3


Inga kommentarer: