15 december 2009

En sväng till stan

Varit till stan nu på förmiddan och skrivit på faderskapspapper, köpt julblomma och handlat mat:) For hem igår från Äspnäs igår så måste städa lite här hemma dag tror jag bestämt! Mycket tvätt som ska tvättas också... fast jag tycker faktiskt att det är rätt roligt att städa:P Det blir ju så rent och fint sen! Och nybäddad säng är ju bara för underbart<3>

Äntligen är det vitt ute också!:D Känns ju inte riktigt som jul utan snö. Hoppas de har plogat imorgon bara när jag ska ut och gå, annars kommer jag aldrig klara uppförsbacken vi har här! Lovar er, att går jag upp för den backen varje dag så är mina rumpmuskler vältränade på nolltid:P Åh, vad jag längtar efter muskler på min kropp och att få konditionen tillbaka! Har ju ingen ork som det är nu. Men nu när lillan sover så gott i vagnen så är det ju inga problem alls att få lite motion varje dag.


Lägger in två bilder på lillskruttan:) Tänk att hon blir hela 5 veckor på onsdag! Helt otroligt vad tiden går!










3 kommentarer:

life of Emma and Harry sa...

Vilken underbart söt liten docka!:) längtar efter att få se er båda två. sen tycker jag att din blogg är urtjusig;) kramelikram Emma

Anonym sa...

Hej! Trist att jag inte kunde komma och träffa er nu i helgen! Kommer ni något mer till äspnäs under julen? Har ju en julklapp till fröken joline=) Många kramar till er!
/Erika

Annica sa...

Hej hej! Va duktig du är som traskar uppför den här backen, den är inte nådig, hoppas jag kan slå följe med dig snart!!! :) 5 veckor!!! helt otroligt! Tyckte nyss du var på BB :) Längtar till vi får sitta med varsin söt-bebis! Hon är bara fööör söt, lilla Joline! Kram Annica