26 december 2009

Vår jul

Åkte upp till mamma och pappa i Äspnäs och firade jul. Jättetrevligt har vi haft med mycket mat och hur många julklappar som helst till Joline!;)

Dan innan for vi ju in till Östersund för att handla de sista klapparna. Vilken resa! När vi kom fram så skulle lillan ha mat och sen bestämde hon sig för att bajsa, lilla gumman:) Ner till toaletterna i parkeringshuset för att byta på henne. Det var ju ingen match tyckte vi, tills hon bestämde sig för att kissa precis då vi tagit av blöjan...hennes body var genomblöt:P Och jag som inte har en bebis som spyr tänkte inte alls på att ta med några extra kläder. Smart?! Näe. Som tur var så har hon en jättevarm overall och en jättevarm åkpåse, så vi fick lägga lager på lager med filtar som vi hade med. Funkade det också, då vi mest gick runt i affärerna.

Sen sov sötnosen hela dagen igenom vi var där! Helt otroligt vad hon sov. Vilket resulterade i ingen nattsömn för mig sen:P Då var hon jättepigg vill jag lova. Så efter den dagen har jag lärt mig ett och annat;)

Åkte hem till Dal igår för Henrik skulle jobba, så idag åker vi till svärmor en sväng och hälsar på. Bara älsklingarna vaknar, de ligger så sött och sover i sängen:) Vilket betyder att det är jag som ska ut och rasta hund och hämta ved nu! Kaffe har jag fått i mig så nu är det laddat med energi!



Inga kommentarer: