10 december 2009

Arbete pågår fortfarande!

Det är inte mycket kvar nu som ska fixas innan det är klart! Fast riktigt klar blir man ju aldrig, är ju så kul att pyssla;) Det som jag fortfarande inte är nöjd med är blogginläggen. Tror jag går bet på den fula texten, undefined, som finns under rubriken:/ Får hålla på ett tag till så ska de nog vara borta snart oxå!

Just nu bloggar jag från bilen:) Är på väg in till stan (Ö-vik) för att byta till nya vinterdäck på bilen. Lillan sover så gott i bilen så då passar jag på och pysslar lite;) Men vill ju veta vad ni tycker om bloggens utseende:) Bättre eller sämre? En bild ska komma upp i headern sen, det ska inte bara vara ett tomt hål:P

Nu är vi snart framme så nu måste jag stänga ner!

Kram kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det ser bra ut=)
Men går det inte ta bort så man slipper skriva en konstig text varje gång man kommenterar? Kan hända att det är jag som är lat, men det är lite drygt att skriva i den varje gång man lämnar en kommentar:P
Annars tycker jag bloggen ser toppen ut:D

Massa kramar
Erika

Bananprinsessan sa...

Gud vad fin bloggen blev, kommer bli perfekt när du får bort de där småbuggarna till inläggen :) Du har alltid haft talang för färger och design :) Kramar

Annica sa...

Det är jättefint, vännen! Du har sinne för färg o form du. :) Du är så duktig som skriver så mycket, det lär nog Joline bli glad för en vacker dag, att hon kan läsa om mamma o hennes tankar. Kram på dig