3 december 2009

Frukost, ensam i soffan

Har brett hur många mackor som helst i morse och tänkte bjuda älskling på frukost och kaffe när han vaknade(oj, vilken onödigt långt mening!). Men det slutade med att jag sitter här själv med mina mackor och mitt kaffe, ensam framför datorn. Tänkte först att det kunde ju vara skönt med lite lugn och ro innan älskling och lillan vaknar, men det känns inte alls bra faktiskt:/ Tycker dom kan vakna nu!

Saknar min kära syster väldigt mycket! Känns som jag skulle behöva prata lite skit med henne just nu, följa med ut till stallet i Äspnäs och klappa om hästarna. För jag har en förmåga att tänka för mycket på tråkiga saker, suger åt mig dom som en svamp och vägrar borsta av mig dom. Hur mycket jag än vill så går det inte! Och det liksom håller sig därinne också. Kan för allt i världen inte förmå mig att öppna käften och prata om det jag känner heller, och det känns inte bra att inte kunna tala om för Henrik vad jag egentligen grubblar över. Tillslut blir det så mycket jag samlat på mig och då går det bara inte. Han kanske läser det här nu? Det vet jag inte. Men jag tror han vet hur jag fungerar, för han frågar väldigt ofta om vad det är jag tänker på. Och det gör det sååå mycket lättare att få ut det som måste bli sagt. Tids nog kanske jag lär mig att inte älta saker hur många gånger som helst! Så, nu har jag iaf fått ut det jag velat sagt här;) Det känns faktiskt lite bättre.
Nu får ni inte tro att jag är olycklig på något sätt! Bättre och sämre dagar har ju alla, men man mår bättre av att kunna prata om sånt som man går och tänker på, även saker som inte är allvarliga:)

Idag ska vi iaf till BVC igen!:) Trodde att det var igår, minnet sviker när det är massa annat viktigt man ska tänka på:P Kommer en uppdatering iaf om hur det gick:)

Lite mer kaffe kanske?

Kram på er!


Inga kommentarer: