18 december 2009

Nattugglan

Ja, i natt ville fröken inte somna för en 2! Så här är vi lite trötta idag;) Allra helst Henrik som klev upp kl 6 och skulle på jobbet. Jag och Joline har ju faktiskt fått 2 timmars extra sömn, då vi somnade om igen.

Idag efter Henrik slutar så åker vi in till stan och handlar mat!:) Typ det enda vi shoppar nu för tiden tror jag:P Det blir ICA denna gång...och jag gruvar mig! Hela jävla affären stinker fisk! Nu tycker ju jag om fisk så det är inte det. Men de första veckorna in i graviditeten så handlade vi alltid där och jag mådde ganska så illa under den perioden. Så nu förknippar jag lukten med hur jag mådde då:/ Fy... är bara till att bita ihop.

Tänkte att vi skulle ut på en promenad innan älskling kommer hem också, men det känns som det är för kallt:( Skulle verkligen behöva ett par långkalsonger! Känns ju dumt att sitta inne också när solen skiner som bäst!

Håller tummarna för att allt ska gå bra för min kära vän Annica:) Hoppas att allt ska se fint ut!

Kanske bäst att gå och borsta tänderna och borsta håret? Har ju faktiskt bytt om från morgonrock alldeles nyss;)

Hoppas ni får en underbar fredag!

Kram kram

Inga kommentarer: