15 december 2009

Orolig lillskrutt

Tror minsann att lillan haft lite magknip nu ikväll:( Hon har inte kunnat komma till ro och varit ovanligt gnällig. Så ingen städning blev det idag, men lite tvätt hann vi med;) Får se hur fröken mår i morgon, just nu sover hon i mitt knä iaf och verkar nöjd<3 Hoppas att hon sover bättre i natt, för idag har jag varit som en zombie. Ja, det är tur att det finns kaffe iaf;)!

I morgon får vi klara oss själva fram till 14.00. Men det ska vi klara:) Har ju blivit så bortskämd när man kan bli uppassad hela dagen och kunna lämna över bebis;) Jag ska kanske försöka mig på att fixa inläggen på bloggen om jag har tålamod till det. Beror på hur jag får sova:P Tror att problemet kan ligga i att bakgrunden jag hämtat är från en engelsk sida. Får titta närmare på det i morgon!

Snart blir det sängen för oss tror jag! Om lillan samtycker;)


Inga kommentarer: