30 december 2009

091230

Fortfarande askallt ute och jag börjar bli less... vill ju gå ut och gå ju! Men det känns alldeles för kallt att ta med Joline och idag jobbar Henrik också, till i morgon bitti. Så vi är inne och eldar och eldar, vill ha värme:) T.om. Bruno tycker det är för kallt. Han sover just nu med huvudet under kaminen! Haha!

Var ut och kollade lite på mellandagsrean igår. Hittade ingenting på rean på HM, förutom till Joline då förstås;) Men en tröja och en kofta till mig fick följa med hem iaf:) Kläderna på rean såg inte alls bra ut och det var ganska utplockat. Funderade på att köpa ett par jeans också, som jag faktiskt kan få på mig:P Men det tar emot...ska ju bli mindre hade jag ju tänkt. Kanske sporrar det lite extra att gå ner om jag inte har något snyggt att ta på mig? Aja, får se hur länge jag orkar gå byxlös;)

Nu har lillan somnat i babysittern, så då ska jag passa på att städa lite i min garderob. Det behövs!

Kram kram

Inga kommentarer: