1 januari 2010

2010 - första inlägget!

Ja, då börjar årets första dag lida mot sitt slut! Mamma & pappa har somnat i soffan och lillan halvsover i babysittern som jag gungar med ena foten. Perfekt när jag behöver två händer till att blogga;) Henrik började jobba 8 i morse, ett 24 timmars pass igen, så det har varit skönt att ha mamma och pappa här som extra hjälp och lite sällskap förstås. Är ju lite kusligt ibland att vara själv här ute! Men skulle det hända något så får jag ringa Annica, bara 2 minuter bort;)

Gårdagen var lugn, vi åt middag och sen satt vi i soffan och kollade på tv resten av kvällen. Fikade lite julkakor, ost och kex:) Vid 22 var vi alla jättetrötta! Alla utom Joline förstås:P Så de sista timmarna innan tolvslaget var kämpiga! Sen bestämde sig Joline för att mamma inte skulle få sova förrän 2, men det fick jag ta igen på soffan idag istället;)

I morgonkväll är vi bjudna på middag hos Annica:) Jag väntar bara på ett sms från henne att de har åkt in på BB! Var ju inte så länge sen vi var in, kommer ju aldrig glömma ögonblicket då man får sin älskade lilla bebis i sin famn<3 Minns att jag visste direkt att det inte var en pojke vi fått när hon låg där på mitt bröst. Innan vi ens fått se vilket kön så kände jag direkt att det var en liten tjej:) Vi som hade trott hela tiden att det var en kille vi skulle få. 2010 kommer bli superbra känner jag på mig!:) Att få följa vår fina lilla tjej i hennes utveckling kommer vara ett äventyr fyllt av lycka bara det! Nu så ska jag göra lite ersättning till lillskruttan och sen ska vi hoppa i säng:) Ju fortare vi somnar, ju fortare blir det morgon och älskling kommer hem<3


Morfar & Joline väntar in det nya året.

Kram på er!

1 kommentar:

Elina sa...

Dagens lookalike?:O