16 december 2009

Får ont i magen av det här...

Är det jag som gjort något fel? Har jag för lite mjölk? Isåfall, är det något jag gjort så det blivit så? Gav jag flaska för fort? Vad tror Henrik om mig? Att jag ger upp för lätt? Att det är mitt fel?

Är så förvirrad och vet varken ut eller in... alla pratar om hur brösten blir som fotbollar första tiden efter förlossningen. Hur de sprutade mjölk åt alla håll när den väl rann till ordentligt. Något som jag aldrig känt... Läser att alla kan amma och ju mer man ammar, desto mera mjölk. Men ändå är hon inte nöjd. Så har jag gjort rätt? Försöker intala mig det varje dag, men det är så svårt! Bröstmjölk är ju det bästa för barnet och det kan inte jag ge fullt ut...

1 kommentar:

P.S sa...

så länge hon är frisk å mår fint så spelar det vell ingen roll vilken mat hon får?