11 september 2009

Vart bor jag egentligen?

Läste nyss i tidningen att Övik blivit utnämnd till Sveriges mest homofobiska stad 2 år i rad...hade jag faktiskt ingen aning om! Vet inte riktigt vad det kan bero på, men det låter ju inte bra alls. Ganska många som blir påhoppade och trakasserade ute på stan på kvällarna. Ska det vara så svårt att bara låta det vara? Hoppas att det sker en ändring på det snart!

Har ännu inte tagit någon magbild...Henrik måste hjälpa mig så jag måste påminna honom sen. Är inte förkyld iaf! Är så himla lättad och tacksam för det:) Lämnade ju in bilen på service igår så vi fick gå in till stan från Arnäsvall som ligger en bit utanför. Tog kanske 40-50 minuter, och jag var ganska imponerad att jag orkade gå hela vägen i en ganska normal takt:P Henrik, stackarn, fick cykla till Bjästa idag (drygt 1 mil från oss) och sen ta bussen till Övik och sen ta sig ut till Arnäsvall för att hämta bilen. Det hade gravida jag inte pallat. Vaknade med något som kändes som världens träningsvärk i vänstra benet som inte släppte förrän nu i eftermiddag. Skulle tro att det blev överansträngt igår:P Gick ju omkring på stan lite igår också;)

Ska försöka hitta på någon middag att laga av köttfärsen jag tinat. Vill ju göra något roligt som jag inte lagat förut:) Är så tråkigt annars. Börjar bli hungrig nu redan så det bådar ju inte gott... har ett enormt sug efter saffranskaka och lussebullar med! Elina, kan du inte komma hit och baka lite? Snälla? Typ ett helt lager som jag kan leva på ett tag:) Kanske funkar att posta:P

Nä, nu måste jag nog äta något så jag orkar laga mat;)

Kram kram

Inga kommentarer: