8 september 2009

Första Skoldagen!

Ja, då har jag varit till staden och gått på den första obligatoriska träffen. En orienteringskurs att börja med så man lär sig hur man ska plugga på distans;) Alltså är det den enda träffen som vi kommer ha, resten är it-baserad. Känns iaf toppenkul att börja plugga igen! Är så himla glad att jag hinner med två hela kurser innan bebis, för det är ju en fördel att vara utbildad sen när jag ska börja söka jobb igen:) Jag och Henrik kommer ju dela rakt av på föräldraledigheten så vi får se hur länge jag blir hemma. Tror inte att det blir ett helt år iaf. Och eftersom utbildningen är på distans så får jag ju ändå vara hemma och mysa med familjen på ett sätt;)

Har fått ett ganska läskigt graviditetssymptom btw! När jag åker bilen eller sitter i soffan/på stolen på något konstigt vis så domnar alltid mina armar bort och blir jättesvaga:S Skitläskigt! Vilket hände idag när jag satt i klassrummet...fick liksom halvluta mig över bordet för att det skulle släppa en aning. Men efter rasten med lite kaffe i kroppen så blev både jag och bebis piggare;) Vet inte om man kommer åt någon nerv kanske?

Nu i eftermiddag tänker jag sitta ute i solen och njuta:) Sen ikväll så blir det glass med maränger och kolla på Idol;) Lite vardagslyx får man ju ha:P En magbild ska jag lyckas åstadkomma också som jag ska lägga upp. Ser ju lite tomt ut med bara en massa text;)

Kram på er!


Inga kommentarer: