24 september 2009

Falurödfärg

Idag har jag och älskling börjat att måla "vårt" lilla torp:) Ena sidan har vi hunnit klart idag och sen dess har jag varit helt slut i mina stackars höfter och rygg. Kan ni tänka er själva, först sträcka sig så långt det bara går att måla och sen sätta sig på huk för att nå allra längst ner med lite drygt 10 kilos extra vikt;) Plus att man har en stor boll till mage som gör det hela lite trixigare. Kvällen har bestått av tv-tittande, Idol bl.a. och sen plugga. Och självklart körde jag fast vid en fråga som jag ännu inte har kommit på hur jag ska räkna ut. Det har förstört hela min kväll och jag har gått omkring som en tidsinställd bomb, stackars Henrik försökte hjälpa mig också då han såg min förtvivlan, men även han gick bet. Så jag mejlade läraren och bad om hjälp, så nu hoppas jag på ett bra svar så jag kan klara slutprovet på måndag! Annats får jag panik...

Jag borde gå och lägga mig nu, men jag är så nyfiken på att se vad min lön kommer bli som förs över till mitt konto efter tolv nu strax:P

Måste tacka för de fina kommentarerna också! De hjälper så mycket!:) Såna värmande ord är guld värt såna här stunder.

Dags för lite fika kanske;)

Kram på er!

Inga kommentarer: