23 september 2009

Barnmorskebesök

Då har man varit hos barnmorskan och kollat så att allt står bra till! Och det gör det;) Bebis följer sin kurva jättebra, har ett magmått på 34 och det är nästan uppe på den övre kurvan nu:P Lill*n ligger med sitt huvud nedåt fortfarande också:D Så nu får han/hon stanna så tills det är dags tycker jag! Fick också känna på huvudet, både Henrik och jag, vilket var lite läskigt:P Är ju så rädd att man ska trycka sönder något ju! Hjärtslagen låg på 132 slag och mitt blodvärde likaså, vilket var jättebra:) Behöver nog inte ens ta järntabletter varannan dag ens. Har fortfarande inte fått några förvärkar och ingen foglossning, det enda som känns jobbigt är att man börjar bli så tung och klumpig. Vad konstigt det kommer kännas sen när magen är borta och man utan svårigheter kan plocka upp saker från golvet igen! Jag längtar sååå mycket till förlossningen nu så det finns inte ord! Nu vill jag ju träffa våran älskling<3 Men det är inte lång tid kvar nu.

Bäst att jag pluggar en stund nu innan jag ska sova:)

Kram på er!

Inga kommentarer: