23 september 2009

Bättre sent än aldrig

Äntligen så får jag pengar ifrån a-kassan i morgon! Efter det att man blir helt arbetslös så måste man till Arbetsförmedlingen igen och sen skicka in nytt arbetsgivarintyg. Det har tagit en månad...så alltså en månad utan ersättning. Nu har jag ju klarat mig ändå eftersom jag fått lön, men vad jag skulle gjort annars vet jag inte. Så i morgon får jag pengar för 4v och på fredag blir det lön:D Bebisshopping står högst på listan! Jag längtar till att få åka på IKEA och springa runt bland alla fina grejer:P Eller vagga fram kanske;) Tur att det finns en hel avdelning med soffor att provsitta!

Om lite drygt en timme åker vi in till Övik. Henrik ska på jobbintervju och sen är det besök hos barnmorskan kl 2 och sen föräldragrupp:) Hoppas bebis fortfarande ligger med huvudet ner.

Nu är det nog bäst jag tänder upp innan älskling vaknar;)

Kram kram!

Inga kommentarer: