6 september 2009

Höstsol

Idag har solen värmt starkt fast det är höst i luften. Finns det något finare än när löven börjar ändra färg och luften doftar friskt som det bara gör när det är höst? Näe. Och som jag längtat efter den! För det betyder att snart är våran lill* älskling här <3 En halloweenbebis om h*n skulle anlända på beräknat datum;)

Just nu ligger jag i sängen och latar mig lite, medans älskling har börjat med isoleringen av hönshuset. Vad skulle jag göra utan honom? Ska snart göra honom sällskap, men magen svider och då är det så himla skönt att ligga ner på sidan och avlastas från lill*ns tryck en stund.

På torsdag ska jag äntligen klippa mig också! Vet inte riktigt hur för jag måste klippa bort rätt så mycket, även fast jag vill spara ut det. Det är så hemskt slitet och fult nu:/ Så om ni har några idéer så vill jag jättegärna höra!:D

Går omkring med en liten klump i magen (alltså förutom bebis då:P). Undrar om du kommer se på mig på samma sätt som innan bebis, fortfarande tycka att jag ser lika bra ut. För kroppen ändras, det har jag accepterat. Frågan är bara om du är lika beredd på det? Varför det ska spela någon roll det vet jag inte...men jag skulle märka om något förändrades och det tror jag skulle påverka mig ändå.

Hoppas ni haft en underbar helg allihopa! Och Erika, jag hoppas att det fina vädret håller i sig till veckan:)

Kram kram!


2 kommentarer:

Malin H sa...

Min kropp blev absolut finare efter graviditeten. Ja de tog kanske 1-2 månader innan den "återställde sig..". Bristningar harjag, men de kan jag leva med=) hoppas ni mår bra.
kramis

Emelie sa...

Jag får hoppas att jag har sån tur jag med;) Tror att det är bara nu jag kommer att tänka såhär, sen när bebisen kommit så känns allt annat mindre viktigt skulle jag tro:) Kram kram