5 september 2009

Sooo Tired...

Dagen började bra idag:) Vaknade i normal tid halv nio och satte mig framför datorn och åt frukost medans jag läste lite bloggar. Gick ut med hunden, matade hönsen och kollade till kycklingarna. Det var iskallt inomhus så tänkte att jag skulle krypa ner hos älskling i sängen en stund innan jag tände upp i spisen...men råkade somna givetvis:P Men det var så skönt! Tror inte att jag sover riktigt normalt på natten, allt är liksom obekvämt. Vaknade igen kl 13 och åt lunch:) Så inte mycket har blivit gjort denna lördag.

Längtar till lön den 27:e så vi kan åka till IKEA och handla det sista till bebis. Börjar undra om det är jag som tjatar om det för mycket, men det är ju inte lång tid kvar nu. Eller är det jag som har onödigt bråttom? Känns ju inte så kul att gå omkring i affärer själv och handla men samtidigt vill jag ju att det ska hända någon gång...det är ju så roligt också:) Ska ju in till stan på tisdag så då kan jag ju titta lite ändå.

Marsvinen kallar på mig nu:) Sen blir det en liten kvällspromenad!

Kram kram!

Inga kommentarer: