4 september 2009

Regn regn regn

Vaknade i morse av att jag trodde taket skulle falla ner på oss. Helt otroligt vad regnet öser ner! Jag fick tvinga Bruno ut också, för han ville absolut inte ut i det hemska vädret. Dagen idag har alltså spenderats inomhus med en varm dusch och sen krypa ner under täcket och läsa bloggar:) Älskling åkte och köpte godis och hyrde film också, så det har blivit lite slappande i soffan med;)

Igår var vi ju på infomöte på försäkringskassan, så nu är vi lite klokare vad det gäller föräldrapenning och allt det där:) Efter det så bjöd älskling på middag på O´learys:D Grillad oxfile med pommes har aldrig smakat så gott tror jag! Min älskling är klart bäst<3 Sen så for vi vidare till ÖoB och handlade lite smågrejer. När vi kommit fram till kassan så kom det fram en kvinna till mig och frågade när vi skulle få bebis och sen berättade hon att hon skulle ha fått sin lilla i januari nästa år. Hennes femte missfall var det, så hemskt orättvist! Och jag fick mig en tankeställare. Jag ska inte klaga! Jag är så himla tacksam för att allt har gått så bra hittills och att jag mått så himla bra. Hoppas verkligen att det ska gå bättre för henne i framtiden. Hon trodde iaf att vi skulle få en tjej, så nu är det en röst till på det;) Jag är så nyfiken på vem det är som bor därinne! Låt de 8 veckorna som är kvar gå superfort:)

Nu ska jag fika (ovanligt;)) och sen sova.

Godnattkramar


Inga kommentarer: