28 september 2009

Ny kurs och ont i halsen

Ja, idag börjar jag med den sista kursen! Databokföring, vilket inte känns så kul en dag som idag. Kände av förkylningen redan igår kväll och vaknade med halsont i morse... jag hoppas innerligt att inte det här utvecklas till svininfluensa:/ Henrik ska bort på utbildning på onsdag i 3 dagar så det skulle ju vara passande om jag var sängliggandes här i torpet flera mil ifrån civilisation alldeles ensam. Har bunkrat upp med nässpray och halstabletter, men skulle alvedon behövas får jag nog höra med grannarna för det tänkte jag inte på att köpa...

Har tvättat upp alla bebiskläderna också:) Så sen ska allt vikas in i garderoben i väntan på bebis. IKEA blir nog på söndag eller nästa måndag, förhoppningsvis är jag frisk till dess.

Lägger in en ny magbild ikväll när jag lagt in bilderna i datorn:)

Kram kram!

Inga kommentarer: