22 september 2009

Tisdag

Ja, då var vi hemma igen. Åkte mot Äspnäs på söndag förmiddag och kom hem kl 2 måndag morgon! Men det var det värt:) Skönt att träffa syster och lite släkt innan bebis kommer, för sen blir det ju lite omständigare när man ska iväg kan jag tänka. Fick lukta lite på Brunis också innan han lånas ut och klarade av att mocka lite med:) Önskar verkligen att jag och Elina bodde närmre varann...så tråkigt att vi träffas så sällan nu. Erika var det också jättelängesen jag träffade! Men förhoppningsvis kommer mamma, pappa och Elina hit någon helg framöver och hälsar på och kollar på hockey:)

Börjar få lite panik när det gäller att packa väskan till vi ska in på förlossningen. Lill*n kan ju få för sig att komma när som helst nu:) Beredd vill man ju vara iaf! Ska till barnmorskan på onsdag så får väl prata med henne lite då om vad som ska med:)

Nu ska jag plugga vidare!

Kram kram

2 kommentarer:

Malin H sa...

Herregud vad tiden har gått fort! Roligt att vi får barn i samma ålder=) vi måste ses någonting. Får hälsa på när de har blivit lite äldre..:) Kramar från Malin. Och Isak.;)

Emelie sa...

Ja nu rusar tiden iväg! Så himla kul:) Det är klart vi måste träffas något sen:)Får se om jag överlever förlossningen nu bara;) Kramar