22 december 2010

Månsken & julgransjakt

Kom hem för drygt en timme sen. Vi for iväg till mamma och pappa i Äspnäs efter middan för att leta en julgran som vi ska klä i morgon. Men hu så himla kallt det var! I närmare 30 minusgrader pulsade vi omkring för att hitta, tur att det är fullmåne så vi såg vad vi höll på med iaf:) Jag snubblade och slog knäet i en stubbe och när jag skulle hjälpa Henrik att dra upp granen på vägen, sticker jag en kvist i ögat... inget allvarligt alls men det är så typiskt mig. Inte mycket till hjälp var jag iaf :P

Idag har jag och Joline bakat och gjort ännu mera julgodis, det är bara några sorter kvar som vi får göra i morgon. Julstädning ska ju hinnas med också! Ser fram emot att slänga sig i soffan sen med allt julgott och bara mysa:) Att klä granen ska också bli riktigt spännande i år, med en ettåring och en liten kattunge:P Får se om den kommer att få stå kvar. Håller tummarna för att systers julklapp ska hinna fram till i morgon med, såg nu att sista beställningsdag var den 19e och jag som beställde den 20e:/ Kanske har jag tur:)





Inga kommentarer: