9 december 2010

Jobbig torsdag...

Här hemma är humöret inte muntert kan jag säga. Usch och fy... stackars Harry har nog åkt på en rejäl förstoppning så vi ska till veterinären lite senare idag. Låt det inte vara tarmvred bara! Lillskruttan är också tussig, snorig och hostig men ingen feber än så länge. Jag önskar jag kunde dela mig en sån här dag... Inte har jag anat att det varit något tok med Harrys mage då han allt som oftast går ut och gör sina behov numera. Men märkte att han inte åt igår och när det gäller katter så är det allvarligt.

Men för att se på något ljust idag så har jag iaf kommit in på mitt 3:e handsval till högskolan. En terminskurs är det bara så kommer jag inte in på de två första så hoppar jag på den här och söker igen till hösten. Känns skönt att kunna pusta ut lite och veta att det löser sig. Förhoppningsvis så får jag veta mer i morgon och då får ni också veta hur det blir;)

Håll tummarna för vår stackars lilla katt nu!

Inga kommentarer: