14 december 2010

Julkort & underbara mostrarna

Tänk att mitt humör vände lika snabbt idag som de dystra dök upp! En mycket god nyhet och så bjöd snälla syster över oss på middag :) Tack för jättegod mat! Inte att förglömma det fina sällskapet som jag och Joline hade igår eftermiddag på Lucia heller! Tack så mycket E för den trevliga pratstunden, bättre lussefika-sällskap kan man inte ha:) Joline har så underbara mostrar!
Mycket tid går åt till att underhålla Joline under fikastunder och middagsbjudningar, men det är ju som det ska vara;) Inte heller var det lätt att få lillskruttan att sitta still och samtidigt kanske titta in lite i kameran idag under fotandet. Hehe... Men någon bild går ju faktiskt att använda:P Och julkorten kan jag inte garantera når fram innan jul. Jag är lite kräsen när det gäller layouten så då kan det ta sin lilla tid. Att jag är ute i sista sekund är ju också en anledning... Men då får jag dem som jag vill! Om de råkar komma fram i mellandagarna så kanske det inte är hela världen.


På språng!
Ungefär så här ser 99% av alla korten ut;) Inte det
lättaste att få en 1åring att sitta still!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe... underbara bilder ändå ;) Det syns ju att hon är en dam på språng! ;) Och angående julkorten så skyll på seg postgång:P

Kram och tusen tack för en trevlig fikastund som vi snart må göra om :D