12 december 2010

Hos mor & far

Vi har precis kommit fram till Äspnäs och ska följa med pappa ut till skogs och hjälpa till med veden. Skönt med kroppsarbete så man slipper tänka på annat. Joline får vara med mormor en stund. 
Svarade ja till terminskursen som sträcker sig fram till sommaren, känns som en utmärkt mjukstart och väldigt roligt. Helt internetbaserad så jag blir hemma och Joline behöver inte vara på dagis lika mycket. En mjukstart för henne också:) Kursen är på 30hp i Turismvetenskap på Mittuniversitetet. Sen blir det väl en sommarkurs och sen blir det allvar till hösten då jag hoppar på ett program. Kanske att jag ångrar mig och väljer ett annat spår än ekonomi. Det får vi se.

Nu ska jag dricka upp sista kaffet och bege mig ut i kylan. Kanske får vi finbesök ikväll bort till oss också, kul!:) 

Inga kommentarer: