1 december 2010

Gårdagen & julmys i vårt hus

Mötet igår gick jättebra, han tyckte jag hade gjort helt rätt val och att jag var mycket taktisk som valt både ekonomprogrammet och en terminskurs i nationalekonomi om mitt förstahandsvall skulle falla. Skönt att få bekräftelse, men nu gäller det att jag kommer in också! Annars så ska vi träffas och prata igen.
Drygt en timme var jag borta och det hade gått jättebra hemma:) Joline sov bara 40 min på förmiddan dock så vi var ut på en eftermiddagspromenad istället sen. Det är skönt med morgonpromenader, för då är det liksom avklarat och man har hela dagen framför sig. Men det finns heller inget mysigare än att vara ute vintertid och promenera när solen håller på att gå ner och himlen är alldeles röd!

Idag har vi julfixat lite mer här hemma och äntligen är jag klar med adventsljusstaken ;) Lite sent men nu är den som jag vill ha den! Bara siffrorna som ska dit och sen är det klart. Vi har också hunnit med att sno ihop en pepparkaksdeg och nu strax ska vi ut och åka pulka och samla granris till dörrkransen. Kanske Joline vill sova nån timme i eftermiddag också, så då blir det en sen promenad även idag.





 

Inga kommentarer: