20 december 2010

Julgodis & sista klapparna klara

Sitter här och håller på att somna just nu, blev en tidig morgon och full rulle hela dagen lång! Det blev två sorters julgodis gjorda idag som vi kan stryka ifrån listan, Bountybollar och Kolarisgodis. Men det är en del kvar och det gäller att inte söla på det här dagarna som är kvar nu. Mysigt är det ändå, men Joline har tyvärr inte samma tålamod som sin mor när det gäller projekt ;)

Ringde inte BVC idag utan körde på med laktulos och plommonpuré och det gick! Äntligen ville hon äta den och trixet är att man måste värma den lite först;) Sånt här intresserar nog ingen utom mig, men kanske finns det några mammor här som läser och förstår iaf:P Så nu känns det som att vi är på rätt väg och till middan hade hon himla god aptit och älskade mammas vitvinssås! (Som självklart är gjord på matlagningsvin och alkoholen kokar ju bort i vilket fall)

Nu ikväll har jag slagit in lite julklappar också, några som jag måste skicka och ta med mig till Ström i morgon. Ska ju till tandläkaren, huu vad jag gruvar mig:( Snälla syster är barnvakt medans och sen stannar vi kvar och väntar på att älskling slutar jobb. Nu tror jag att det är dags att hoppa i säng snarast, godnatt!


Nyfiken Selma kollar in tvätten!

<3

Inga kommentarer: