1 februari 2010

Hemma igen!

Kom hem igårkväll strax efter elva från Äspnäs. Har haft jättetrevligt i helgen med familjen, syster och Erika:) Joline har fått MYCKET uppmärksamhet och gos, och jag har fått varit en sväng ut till hästarna och hjälpt Elina.

Trodde inte att Joline skulle somna igår när vi kom hem eftersom hon sovit så länge i bilen. Det tog ju ändå 3 timmar innan vi var hemma. Men strax efter ett då vi var klara för sängen så somnade hon på än gång! Och så sov vi till halv 10 i morse;) Lilla hjärtat var nog trött efter allt lekande och fotografering.

Erika kom ju på söndan och fotograferade Joline och lite familjefoton. Bl.a. födelseannonsen som vi ska sätta in i ÖP och LT;) Blev jättebra bilder! Tack så mycker för hjälpen:) Sen om modellerna inte var de bästa är ju inte hennes fel:P och då pratar jag inte om Joline. Tror iaf att det blev något bra foto där både jag och Henrik såg någorlunda ut.

Är så trött på kylan nu! Åkte ifrån den värsta men ändå ligger det runt 20 minus här... Vill ju vara ute och gå. Får bli träning inne idag istället. Ska bädda ner lillan i vagnen här inne nu så hon får sova en stund:)

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe... jag tror nog att ni var roligare än riktiga modeller iallafall, så nöjet var helt på min sida;)

Nästa gång ni kommer ska vi ta fräna bilder, har ett nytt objektiv nu:D

Tusen tack för en rolig eftermiddag!
Massa kramar till er!
Erika