20 februari 2010

Fördriva tid

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad & lycklig över min underbara familj!

Favoritgodis: CHOKLAD!

Är det nåt du absolut inte äter: Potatisbullar...får rysningar av bara lukten...

Kläder just nu: Jeans & Henriks varma tröja:)

Musik just nu: Melodifestivalen på TV

Vad sa du senast: Sötnos :)

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj, va svårt... kan inte välja

Sommarplaner: Vara ledig med min fina dotter & se henne krypa runt i gräset:)

Fisk eller badkruka: Fisk

Saft eller alkohol: Ett glas vitt vin

Hur många kuddar sover du med: 1 platt kudde (sover på magen, Äntligen;))

Favoritväder: Sol & lite havsbris

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: tändare, kniv & vatten

Spelar du nåt instrument: Nej

Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska

Sparare eller slösare: Hmm, finns inte så mycket att slösa med:P

Bästa film: Finns så många!

Tror på liv på andra planeter: Oj, rymden är stor...så varför skulle det inte finnas?

Kommer du ihåg din första kärlek: Haha, ja.

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Har du några homosexuella vänner: Nej

Tror du på mirakel: Hoppas iaf

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart.

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nej

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3

Bio eller promenad: BIO! Är ju så mysigt:)

Är du kittlig: Ne, inte så mycket

Snarkar du? Enligt Henrik så ibland:P När jag är gravid & när jag är förkyld.

Stjärntecken? Fiskarna

Rädd för insekter? Ja

Äckligaste insekten: SPINDLAR!

Största svaghet: Tar mycket åt mig allt för mycket negativt...

Det här är jag bra på: Svåraste frågan... men att älska min familj är jag nog bäst på!

Bästa bok? Alla skrivna av Dan Brown

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga!

Vad vill du jobba som? Egen företagare

Chips, morötter eller godis? Godis

Pizza eller hamburgare? Pizza

Skriver du dagbok? Ibland

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? JA. Jolines namn såklart och sen något fint längs med revbenen och ner.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat

Gungar du på stolen? Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Oh, nej ALDRIG!

Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger

Är du rädd för blod? Ja

Saltar du på maten? Ja, jag gillar salt

Gillar du att sjunga? Ja, Joline loves it;)

Anser du att du är stark? Jag var! Nu har ju musklerna fått vila allt för länge:P Men det ska det bli ändring på!

Brukar du sola? Ja, men det var ett tag sen nu

Vad gör du om du får hicka? Hickar?

Röker du? Hände väl att man feströkte förr

Snusar du? Nej

Använder du knark? Nej

Kaffe, te eller inget? Mmm...kaffe!

Har du en besatthet? Måste gå och plocka småsaker som ligger på fel ställe hela tiden:P

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan du ha ärvt det sistnämda från din mor?:P

Elina sa...

"Ja,jag gillar salt" hahahahaha