15 februari 2010

Hemma igen!

Då var vi hemma igen efter en mycket mysig helg hos mamma & pappa. Har firat honom och alla hjärtans och hittat en fodervärd till Brunis som kom och provred:) De passar så bra ihop och det känns toppenbra att han ska få fara till Gäddede!

Mycket smörgåstårta har det blivit som syster bakat, för gott!;) Levde nog inte på något annat. Sen så har vi nog mest tagit det lugnt. Mamma och pappa var ut med Joline i vagnen och Elina och jag har varit ut en sväng också. Ett styrkepass hann jag och syster med också under denna helg! Härligt att känna träningsvärk:) Mer om träning blir i ett annat inlägg!

Alla hjärtans firade jag & älskling på lördan istället. Blev ett skumbad, ett glas rött och tända ljus:D Underbart mysigt att få bara ha varandra för en timme! Elina agerade barnvakt under tiden, tack så mycket! Det är mycket värt att få den där egentiden med sambon. Min alla hjärtans kunde inte blivit så mycket bättre:)

Lillan har sovit hela natten som vanligt, tycker hon inte borde det när hon sover heela vägen hem. Men hon är så snäll min tjej;) Så halv tio klev vi upp. Har hunnit med en promenad och nu ligger hon och sover. Allt är som vanligt alltså hos familjen Eriksson/Mikaelsson:)

Hur har eran helg/Alla hjärtans varit?

Kramar



1 kommentar:

Elina sa...

Ja, inte fan fick man nån ask med geléhjärtan iaf!