3 februari 2010

Girls night in...

...blir det nu ikväll. Henrik jobbar 24 timmars pass, hatar det! Särskilt när de ringer dagen innan och vill att han ska jobba... Nu har ju nästan hela dagen gått ändå (sovmorgon;)), men kvällarna är ju tråkigast:/

Har iaf beställt lite framkallningar på foton av lillan och nu ska jag dra igång dammsugaren tror jag (mycket bloggat om den nu:P) Har också lyssnat på Elinas inspelning av Jolene och det är SÅ vackert! Hon kommer att sjunga den på Jolines dop:) Elina, du måste lägga upp den på YouTube så jag kan länka till den här;) Måste ringa prästen också någon dag för snart har hon växt i dopklänningen min stora tjej. Dopet kommer att hållas i Strömsund där de flesta av mina och Henriks släktingar finns.

Imorgon kommer någon gubbe från Trygg Hansa som ska prata om försäkringar, till Joline då. Sen blir det nog till att hämta ut den nya vagnen:D

Såg nyss att kaffet är slut också...skit...


Inga kommentarer: