29 januari 2010

TGIF

Sitter i morgonrocken med en smoothie och en kopp kaffe:) Henrik kom hem i morse och hade tänt upp i kaminen och bryggt kaffe. Lillskruttan vaknade vid 7 men efter matningen så somnade vi om snabbt igen. Sen så låg vi och myste och gymmade lite i sängen:)

Har ju börjat att utesluta bröd nu, annars är det ju lätt att det blir bröd till frukost och till kvällsfikat, annars kommer jag ju aldrig gå ner de sista kilona:P Det blir smoothie och kaffe till frukost och en avokado till kvällsfika, funkar jättebra och är jättemättande! Men det är faktiskt konstigt att efter förlossningen så har mitt förhållande till mat helt förändrats...första veckan ville jag inte äta alls! Ingenting smakade gott och fortfarande så spelar det ingen roll vad det är jag äter, bara det är något så jag slipper vara hungrig:/ Lite tråkigt, men samtidigt så frestas jag ju inte lika lätt av allt gott;) Igår syndade jag lite ändå när Annica var här och bjöd på MumsMums:D

Snart ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, sen packa:)

Ha en fin fredag allihopa!

Inga kommentarer: