17 februari 2010

...

Har en stor stor knut i min mage och i morse ville jag absolut inte kliva upp ur sängen. Det är jobbiga, hemska saker om vart annat som avlöser varandra, och snart orkar jag inte mer! Det är arbetslöshet, nya utgifter varje månad och igår så gjorde jag ett stort jävla misstag som fick mig att bryta ihop... Mina små små kycklingar började picka sig så smått ut ur äggen och jag var alltså tvungen att byta till en kläckback så inte de små skulle ramla ner från hyllan. Bara det att den gjorde så att termostaten flippade ur och höjde temperaturen till 50 grader... Behöver inte säga mer. Jag är hemsk, jag borde vetat bättre.

Var iaf på babymassage jag och älskling med Joline igår. Mysigt.

Får se när jag orkar blogga igen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Misstag gör vi alla! Och angående arbetslöshet och allt annat, det löser sig alltid förr eller senare. Det gäller bara att hålla ut undertiden. Du vet väl vad man säger? "what doesnt kill you makes you stronger" Ni kommer i slutändan gå starkare ur allt det här, även om det inte känns så nu! Och varje dag ger nya möjligheter, så bry dig inte om knuten i magen, för det kan ju vara just denna dag som kommer med en lösning på allt!

Massa styrke-kramar från din evigt optimisktiska vän;)