11 februari 2010

Lilla hjärtat 3 månader & vaccination

Nu sitter lillskruttan och sover i pappas knä. Tror hon har fått lite lätt feber från vaccinationen idag:( En spruta i varje lår fick lilla hjärtat och det var inte alls kul vill jag lova! Satt och försökte tröstmata med lite sockerlösning, men inte hjälpte det. Började gråta jag med, mammahjärtat gjorde såå ont! Men inte är hon ledsen länge min tjej, efter 5 minuter så skrattade hon åt Henrik;) Nu verkar biverkningarna slagit till dock. Hon är så slö och trött, inte alls vanligt hos vår annars så vakna dotter. Hon försökte le lite som hon brukar mot oss, men hon är så trött så trött. Inget roligt att fira sin 3 månaders dag så här. Hoppas på att hon är piggare i morgon!

Är såå himla trött jag med och har varit i 3 dagar nu. Ont i ryggen och mensvärk(?). Vet inte om det är långpromenaderna som känns av. Har ju gått 8 km 3 dagar i rad och med styrketräning emellan. Det kanske inte min kropp riktigt klarar av än. Om det är fogarna kanske som inte hänger med på min träning. Har ju sovit bra så det beror ju inte på det iaf.

I morgon åker vi till Äspnäs för att fira pappa. Massa tårta hoppas jag på!

Nu måste jag sova, klarar inte att vara uppe längre...

Inga kommentarer: