3 februari 2010

Tack!

Tur man har en sån händig och snäll granne/hyresvärd! Nu är nya spisen installerad, tack Göran!:) Lite surr med Annica blev det samtidigt och det är ju som alltid lika trevligt:) Skryter ikapp om våra fina döttrar och deras utveckling;) Är nästan så man måste provköra spisen eller ugnen en sväng nu. Kanske lite sent för någon matlagning men lite vatten kanske man kan koka:P Herregud, denna blogg börjar handla lite väl mycket om matlagning och städning:/ Hehe... jag gör annat också, jag lovar! Men jag råkar vara så ovanlig att jag gillar det;)

Nu har lillan somnat den vanliga kortisen mellan eftermiddags och nattsömnen. Ska nog ta och passa på att träna kanske? Igår blev det 45 minuter boxaerobics, får se vad det finns för annat roligt att träna nu:P Vi klarar ju oss ganska bra jag och Joline ändå!

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är alltid lika intressant att läsa din blogg oavsett om det handlar om städning eller något annat;)Du känns inte lika långt bort när man kan se vad som händer i ditt liv!=) Massa kramar!